HTML

Tündérmacska kalandjai

Blogot kell írnom, nincs mese. Konyhatündérnek, otakunak és diplomás munkanélkülinek lenni nem könnyű, ráadásul az emberre még rászakadnak a gondolatai is. Tűrhetetlen. Írnom kell.

Friss topikok

  • Hipernyúl: @Ashani: hát megmondani meg lehet of korsz, de ha olcsóbbal kell beérni, keresi az ember a jobbat ... (2012.02.14. 23:04) Mi is a különbség a Nutella, meg a mogyorókrém között?
  • Hipernyúl: Ugyan-ugyan, lesz ez még így se, és igenis mind együtt vagyunk egy naaaaaaagy-nagy család. :P Am ... (2012.02.14. 23:02) Zen
  • Ashani: Le eredeti tejszín megfizethetetlen. Am meg tudtad, hogy 12 óráig +3fokon tartott 25-30%-os tejszí... (2012.01.25. 09:13) Le unalom is here
  • Hipernyúl: Nekem nem írsz levelet? Csak hogy rajta legyek már én is a listán. :D (2012.01.19. 14:43) Minden most kezdődik el...

2012.01.19. 14:30 Ashani

Minden most kezdődik el...

Először is szeretném leszögezni, hogy jobban szeretem a kutyákat. De köztudott, hogy tündérkutya nincs. És különben is. A tündérmacska tejaddikt. Én is az vagyok.

Tűrhetetlen mi megy a fejemben. A megálmodott füstölt kolbásztól, a viszkető érzésig, hogy valamit elfelejtettem. Jah, és még főznöm is kell. A megálmodott füstölt kolbászból, paprikás krumplit. Meg csatornát kapálni, meg üveget visszavinni, megkeresni az eltűnt könyvtári könyvet, letölteni a Sherlock 3. részét, befejezni Chihayafurut, munkát keresni és levelet írni a csajoknak. Mert nincs ám elfelejtve semmi, csak sok. Megállok előtte és megijedek. Hegynyi tennivaló, és cseppnyi idő. De azt sose számolom, hogy a világ legráérőbb embere vagyok munkátlanul.

Megtörtént az első bekezdés. És most megyek főzni. Tündérpaprikáskrumplit. Mert itt minden tündéri. Ti is, akik most ezt olvassátok.

 

1 komment

Címkék: első tündér paprikáskrumpli


A bejegyzés trackback címe:

https://tundermacska.blog.hu/api/trackback/id/tr873590163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hipernyúl 2012.01.19. 14:43:48

Nekem nem írsz levelet? Csak hogy rajta legyek már én is a listán. :D
süti beállítások módosítása