HTML

Tündérmacska kalandjai

Blogot kell írnom, nincs mese. Konyhatündérnek, otakunak és diplomás munkanélkülinek lenni nem könnyű, ráadásul az emberre még rászakadnak a gondolatai is. Tűrhetetlen. Írnom kell.

Friss topikok

  • Hipernyúl: @Ashani: hát megmondani meg lehet of korsz, de ha olcsóbbal kell beérni, keresi az ember a jobbat ... (2012.02.14. 23:04) Mi is a különbség a Nutella, meg a mogyorókrém között?
  • Hipernyúl: Ugyan-ugyan, lesz ez még így se, és igenis mind együtt vagyunk egy naaaaaaagy-nagy család. :P Am ... (2012.02.14. 23:02) Zen
  • Ashani: Le eredeti tejszín megfizethetetlen. Am meg tudtad, hogy 12 óráig +3fokon tartott 25-30%-os tejszí... (2012.01.25. 09:13) Le unalom is here
  • Hipernyúl: Nekem nem írsz levelet? Csak hogy rajta legyek már én is a listán. :D (2012.01.19. 14:43) Minden most kezdődik el...

2012.02.14. 10:11 Ashani

Zen

Megnyugodtam. Rájöttem, hogy nem csak más volt "picsa" a környezetemben, hanem én is adtam neki egy lapáttal. Nem lehet hibáztatni azért valakit, mert felnő. Pontosabban azért nem lehet, mert másképp nő fel, mint én.
Mondták, hogy természetes az, hogy a baráti kapcsolatok lazulhatnak, ha találsz valakit az életedben, akit igazán szerelemmel szeretsz. De amikor tapasztalatban is érzem ezt és pont, mikor úgy látom, hogy kicsit szorosabb lett a barátságunk, akkor bizony fáj. És emiatt a "betolakodót" kezdtem el hibáztatni, támadni. Tény, hogy ő sem egy aranyvirágszál, közel sem tökéletes, és igenis, nyavalygós és egyáltalán nem empatikus és nagyon megváltozott. De mégiscsak őt szereti. És nem mártír kérdés az, hogy elfogadom, hogy őt szereti. És titkon én is kedvelem, csak veszett nehezen mutatom ki.
Kicsit megbántva érzem magam, hogy már nem mi vagyunk az elsők. De ez is ostobaság, hiszen nem velünk fogja leélni az életét. Mi nem a családja, hanem jó baráti vagyunk. És igenis eljött az az idő, amikor azt mondja, hogy "De cica, ne menjünk." És akkor nem jönnek. És hiányoznak.
Azt kell mondjam, hogy hamarabb felnőttek, mint én. Olyan, mintha pörögne körülöttem az idő, én meg itt ülök a közepén, és nem tudok mozogni. Vagy nem is akarok... De ez már egy másik bejegyzés kérdése lesz.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tundermacska.blog.hu/api/trackback/id/tr774103910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hipernyúl 2012.02.14. 23:02:14

Ugyan-ugyan, lesz ez még így se, és igenis mind együtt vagyunk egy naaaaaaagy-nagy család. :P
Am meg kezdjél valamit magaddal, mert az a te bajod, hogy már szétunod magad sztem. :) Pl látogass meg engem. :D
süti beállítások módosítása